راهنمای خرید پرینترهای چند کاره اچ پی

در کارهای اداری، وجود یک چاپگر چند منظوره تاثیر بسیار زیادی بر روی سرعت کار دارد و شما می‌توانید در جایی کم‌تر، چاپگر، اسکنر، و دستگاه فکس خود را به صورت یک جا داشته باشید. با دستگاه MFD”s  که اختصار از کلمات multi Function devices است، شما به راحتی می‌توانید ترکیبی از تمام وسایل بالا را در یک دستگاه داشته باشید.در کل این دستگاه نسبت به خرید تک تک وسایل هم از قیمت ارزان‌تری برخوردار است و هم جای کم‌تری را در محیط کاری به خود اختصاص می‌دهد.

 

ایرادات پرینترهای چندکاره چیست؟

  • یکی از ایرادات دستگاه MFD”s این است که در صورتی که یک مشکل در یکی از اجزای این دستگاه به وجود آید، وسایل دیگر را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مثلاً اگر چاپگر شما دچار اشکال شود و کار نکند، دیگر فکس و دستگاه کپی شما نیز کار نخواهد کرد و تقریبا دستگاه شما به طور کامل از کار می‌افتد.
  • دومین ایراد این دستگاه، عدم امکان ارتقای ویژگی‌های این دستگاه است و شما از یک سری امکانات ثابت و غیرقابل تغییر برخوردار هستید که این عامل برای بعضی از کاربران چندان خوشایند نیست.

در لیست مقایسه پرینترهای اچ پی در کل این دستگاه برای مصارف عمومی و یا اداری کوچک کاربرد دارد و استفاده آن در محیط‌های اداری بزرگ مناسب نیست. به خاطر این که این دستگاه برای کاربردهای حرفه‌ای و سنگین طراحی نشده است، بعد از مدتی با مشکلات زیادی در این دستگاه روبرو خواهند شد. قیمت این دستگاه در حدود ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار است که نسبت به امکانات و کارایی دستگاه مناسب است.

مدیر فروشگاه
ارسال دیدگاه